L’escolta com a receptivitat

imagesEscoltar sempre té conseqüències. Entenc que quan un escolta entra en contacte amb l’altre i amb un mateix. Quan defujo escoltar a l’altre em defujo a mi mateixa. D’alguna manera, si no t’escolto, em sembla aturar un canvi però inevitablement és – al mateix temps- el tombant cap a un nou escenari.

Escoltar és una qüestió de receptivitat. No hi arribo des dels arguments que em protegeixin a la meva torre infranquejable. Tampoc ho aconsegueixo des del lloc de l’invasor amb un arsenal de llances i fletxes. Escoltar és una disposició passiva a la reconsideració. És la receptivitat. Quan et converteixes en Yin, la porta s’obre. És quan et veig i t’entenc. És quan realment ens trobem.

Aquí intento estar quan et dic que t’escolto. Des d’aquí m’agradaria que intentéssis escoltar-me. Sé que és molt.

Deixa un comentari

