El coratge d’Asa

El coratge d'AsaDesprés d’un dia intens de concentració arribava a a casa extenuada. Tant cansada … i encara em quedava fer-me cas a mi. Sense ni un gram més de coratge … Però la pista d’una petitíssima melodia fent voltes entre el cop i el cor em convidava a la descompressió.

Quatre passejades musicals abraçada a la dilruba, vaig ensopegar amb el raag Asa. Una lleugeresa infantil i clara. Com quan piula un ocell un matí de diumenge assolellat. Se’m volcava el cor en un camí simpàtic que transitava amb pas decidit i rítmic. Despreocupada, avançant tot i la pena, tot i el dolor, cap a un èxit poc teòric. Dins aquella melodía la vida feia olor d’aconseguir-ho. Feia flaire de  confiança, de “podré” i de ” cal posar-m’hi”. Em rebrotaven les forces mentre descansava la veu en cada passada de l’arc sobre l’acer. Una ventada interna que deixava net el cel de les meves cèl.lules que encara ara canten que sí, que  en seré capaç i será possible.

Escolta el raag Asa de la mà d’un gran mestre del Naad, el Professor Surinder Singh,  aquí.

 

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

