El so de la veritat en Vajarika

VajarikaHi ha tantes opcions davant meu…! Podria fer cas als uns, als altres o a tu perquè t’estimo especialment. Però com ho faig per fer-me cas a mi? Com puc descubrir-me la necessitat, el desig, l’error, etc. en aquest escenari on sóc la protagonista? Les coses no són sinó el seu encaix amb nosaltres, amb la nostra ànima. Per què no preguntar-li a ella?

Llavors busco en el silenci la serenor de la meva veritat. Uns minuts d’escolta i el llenguatge secret del cor em dirà tantes coses! Coses que avui em són dietes amb el to de l’acer, tant incisives, precises, fredes , severes, indestructibles … “La veritat fa mal” – diuen. Avui parla Vajarika . I funciona així. Com l’emoció que pots sentir quan un l’amic et diu el què pensa de tu sense revolts ni motius ensucrats. No hi ha racó on amagar-se doncs vajarika et troba i vol que t’assabentis de com estàn les coses.

I així, amb aquest secret silenciós desproveit de consideracions sentimentals, em dic que cal adreçar la vida malgrat tots els peròs.

Anuncis

Deixa un comentari

