Florir brot a brot

flor asfaltAhir vaig fer música fins ben entrada la nit. Entregava a cada nota una mica d’ego. Si, engrunat aquell ego que no em deixa enlairar, que és com una pedra lligada al coll i que em fa preocupar de coses que, des d’aquí on sóc, no tenen solució.

Nedant contra corrent, el riu se m’oposa. “Prou preguntes. Deixa-ho a la voluntat de l’Existència, no intentis res més” – em repetia. Mai hauria hagut de pensar que podia fer-hi alguna cosa. Miro d’estar en aquesta entrega, navegant cap on em vulgui dur, sense lluita, sense dificutlat, sense saparació, volant una mica més alt perquè sé que l’Univers s’ocupa de mi. Sé que em farà florir des de dins, poc a poc, brot a brot.

 

Anuncis

2 pensaments sobre “Florir brot a brot

  1. Muy florecida estas ya! y de poco a poco nada,lo siento corazón pero el ritmo es y será vertiginoso.Esa presencia tuya que se esta puliendo la habrás de compartir pronto.
    para regocijo de los que estamos cerca.
    beso enorme

    Liked by 1 person

Deixa un comentari

