Quan necessitis saviesa, respira

respirarNomés respira – em repetia en silenci. Només respira perquè en fer-ho trobo les respostes. Prenc l’aliment de l’aire en aquesta respiració i en retorno només el seu vehicle, el portador d’aquest aliment, el Guru, el guia, la saviesa en si mateixa. Em deixo bressolar en aquest moviment intrínsec a la vida i sento com l’Univers em sosté i em dóna incansablement. Sigui l’aire, les meves mans, l’amor o l’infortuni, rebo els seus regals cada dia, cada segon, sense condicions. La vida sap el que fa.

Quan et falti saviesa, respira – deia Guru Nanak

Nota:  m’agrada escoltar The Earth prelude, de Ludovico Einaudi, quan em detinc en aquestes qüestions.

Anuncis

Deixa un comentari

