L’alegria ve de dins!

corAhir conduia sola un cotxe que no era meu. El reproductor de cd em va assaltar amb una cançó inesperada, plena de força i d’optimisme. Em brotava una energia boja d’alegria infantil, simple, sincera,  que no venia d’enlloc. Tant enyorada … ni la recordava! Una alegria tant desbocada que hauria saltat a ballar. Em brollava de la matriu esquerdant totes les ombres presoneres a les costelles i que, amb un gran somriure, em covertia en la reina de l’ara, irradiant lleugeresa i moviment al meu present. Sense contar victòries ni derrotes. Sense promeses ni pesos. Un fluir espontani des del present m’assegurava la complicitat amb la vida. L’alegria ve de dins!

One thought on “L’alegria ve de dins!

  1. Retroenllaç: Taller: La música dels elements La Cançó de l’Univers | BeSound – Naad Yoga

Deixa un comentari

