Sento el temps

bdb267aa15c1c7e860029555b16e0483Sento el temps – m’he dit condescendent. Fa un dia gris. Si plogués una mica descansaria – quina tonteria! Ben gris a fora. Que l’aire es tornés aigua i mira! tot avall! – idees romàntiques de les meves… . Per què no plou!

Sento el temps– assentint més convençuda de saber quin és el temps que sento. Tinc un dia grisSi pogués una mica descansaria  –  em deia sabedora del pes del temps que fa que em sento en aquesta cançó – Ben grisa dins. Que l’aire es tornés aigua i trobaria el ritme del que sento – m’he dit fent que sí... Per mi ja plou…

Anuncis

Deixa un comentari

