Com el riure

81e05639e559a44f25ba9a058d5809a5Àudio You – Nils Frahm

No hi ha cap distància entre la Font i jo. Es tracta només de trobar el canal, l’artèria que em connecta a la vida i vetllar perquè les interferències no converteixin en un camí ple de fràgils corbes una connexió directa i estable. Només m’haig de tenir present, validar el meu sentir, dir això sí i això no i alimentar aquest cordó umbilical amb deicisions plenes de coratge. La vida ha de sonar com el riure. I quan plora l’ànima és que m’he allunyat d’aquest vincle que exigeix autenticitat i una enorme responsabilitat. Quan em plora és que em demana que torni… Que torni per caminar amb més fermesa aquesta meva biografia, amb els dons i les mancances que tinc, sense invents, sense escapatòries ni miracles amb l’objectiu de resoldre allò que semblava impossible i deixar-me comprendre que la vida està al meu costat. No tindria cap sentit que anés en contra d’ella mateixa. Per això decideixo aliniar-me  amb ella, posar ordre i viure el que hi ha, ser aquí, amb mi, netejar-me la mirada, l’agenda i la tristesa de tants pesos que no calen i ser-me digna encara que no t’ho sàpiga explicar millor. Ara sé que cap vida surt malament.

Deixa un comentari

