Colors en veu

PROGRAMA-1. 145. Naad Yoga. Sentando las bases. Preparándonos para la comunicación interna. Respiración, audición y emisión.2. 116 Cantar escuchando. La sensación de la

Imagina’t la ment com un llenç blanc. Un espai amb prou silenci com perquè els colors que deliberadament poso en la meva paleta s’imprimeixin i em convidin a veure’m des d’un altre angle.

Doncs és així funciona la musicologia del Naad: si m’afino, si em faig exacte en les proporcions del Raag, en el color de les específiques emocions que l’integren, nota a nota em deixaré sonar en el sentiment que compòn i em podré contemplar, acompanyar, fer-me saber alguna cosa amb la meva pròpia veu.

OBJECTIUS

  • conèixer i posar en pràctica tècniques per generar un major silenci intern
  • experimentar amb les propietats sonores dels Raags per a autoadministar-nos un missatge emocional que acompanyi el nostre estat d’ànim a través de la nostra pròpia veu.

PROGRAMA

Sessió 1- 8/10 (10:00h. – 14:00h.) – Preparant el llenç: creant silenci.  Preparnt els pigments de Raag Asa. Aplicant el color de Raag Asa

Sessió 2- 21/1(10:00h. – 14:00h.)-  Preparant el llenç: creant silenci. Preparant els pigments de Raag Suhee. Aplicant el color de Raag Suhee

Sessió 3- 15/4 -(10:00h. – 14:00h.) Preparant el llenç: creant silenci. Preparant els prigments de Raag Bhairow. Aplicant el color de Raag Bhairow

METODOLOGIA

Treballarem de manera individual en grup. Cada persona serà lliure de compartir la seva experiència amb altres membres del grup o bé de reservar-se les seves cosideracions. Les sessions tenen una durada de 4 hores amb una pausa al mig.

APORTACIÓ

L’aportació per tot el curs és de 120€ (40€ per sessió).

INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ

Escriu-me a besound.laura@gmail.com per inscriure’t o per a més informació.

 

Deixa un comentari

